Vrijdagmiddag 3 Juni de dag van het voorstel - Reisverslag uit Staphorst, Nederland van Fam. Talen - WaarBenJij.nu Vrijdagmiddag 3 Juni de dag van het voorstel - Reisverslag uit Staphorst, Nederland van Fam. Talen - WaarBenJij.nu

Vrijdagmiddag 3 Juni de dag van het voorstel

Door: Jeanette en Harm

Blijf op de hoogte en volg Fam.

03 Juni 2016 | Nederland, Staphorst

Beste familie en bekenden,

Na een periode van ruim 2 jaar kregen we op Vrijdag 3 juni 2016 het mooie bericht.
Rond de klok van 16 uur 's middags werden we gebeld door de St. Meiling met een voorstel.
We kregen een korte beschrijving van een kindje uit China van 4 jaar oud het geslacht kregen we nog niet te horen.
Andere belangrijke informatie kregen we mondeling en per mail toegestuurd. Na dit telefoontje heb ik gelijk Harm opgebeld en dit nieuws verteld. Gelukkig was Harm op de zaak aan het werk en kwam hij spoedig naar huis.
Samen hebben we het voorstel bekeken.
Vrij snel hebben wij de St. Meiling terug gebeld om te bevestigen dat wij de trotse ouders willen worden.
We hoorde toen dat het een jongen was van ruim 4 jaar oud. Ook werd zijn chinese naam, geboortedatum,provinci en woonplaats bekend gemaakt. Zoals je wellicht kunt voorstellen konden niet wachten op de foto's van onze zoon. Daarom zijn we die zelfde avond nog naar Nijenveen gereden om de foto op te halen.
Toen we bij de vrijwilligster van Meiling aan kwamen kregen we gelijk koffie aan geboden met daar bij de traditionele beschuit met muisjes
Echt heel leuk!
Ook kregen we gelijk de eerste foto's en twee filmpje van Rayhen (Shang Heng) op 1 filmpje verteld hij zijn naam en leeftijd en telt hij tot 10 Op het andere filmpje glijd hij van de glijbaan, en laten ze zien dat hij zijn linkerhand goed gebruikt.
Na thuis komst zijn we beide onze families op de hoogte gaan brengen van onze toekomstige familie uitbreiding.
Wat een fantastisch nieuwe was dit voor ze..
Andere hoorde via de app het mooie nieuws.
Vanaf toen bleef de app maar pingelen en was het onmogelijk om op ieder berichtje te reageren.

En het leuke van de app is dat jullie ook gelijk een foto van onze zoon hadden.
We gaan nu afsluiten en hopen een volgende dag verder te gaan.

MVG Harm en Jeanette

Tags: voorstel