Donderdag 28-07-2016 1 dag voor vertrek. - Reisverslag uit Staphorst, Nederland van Fam. Talen - WaarBenJij.nu Donderdag 28-07-2016 1 dag voor vertrek. - Reisverslag uit Staphorst, Nederland van Fam. Talen - WaarBenJij.nu

Donderdag 28-07-2016 1 dag voor vertrek.

Door: Rayhen

Blijf op de hoogte en volg Fam.

28 Juli 2016 | Nederland, Staphorst

Wij zijn bijna klaar voor vertek.
Onze koffers staan gepakt.
DV Vrijdagmiddag 29 juli om 13.30 uur verzamelen we als groepje in de vertrekhallen van Schiphol. Vervolgens gaan we vrij snel door de douane dit door de te verwachte drukte. En dus ruim op tijd voor vertrek 17.35 uur.
Wij reizen met Paul onze nederlandse gids en met een gezin die ook een kindje gaan ophalen naar China.
Vanaf Beiing scheiden onze wegen omdat Rayhen uit een andere provincie komt dan Yulian ( de zoon van het andere gezin).
Wij reizen naar de provincie Jiangsu, daar hopen we Zaterdagavond rond 21.00 aan te komen in ons hotel.
Zondag hebben we een rustdag.
Maandag zal een hele spannende dag worden voor ons allemaal, die dag zal s'morgens gelijk al de overdracht plaats vinden van onze zoon Rayhen.

Helaas is het niet mogelijk om op al jullie goede wensen te reageren, maar langs deze weg dank voor jullie lieve en meelevende woorden.
Wij hebben de komende dagen een drukke ,spannende en omotionele tijd en hopen onze ervaringen met jullie te delen als we daar de tijd en gelegenheid voor hebben.
Natuurlijk staat onze Rayhen hierbij centraal ....!!

We zullen er proberen rekening mee te houden om jullie s'nachts niet te storen gezien het tijdverschil van 6 uur vooruit op de nederlandse tijd.
Wij rusten van nederlandse tijd 15.00 uur tot 02.00 uur ook....

We ronden dit verslagje af en hopen tot een volgende keer.
MVG Harm en Jeanette

• 28 Juli 2016 - 13:47

Roswitha:

Lieve Harm en Jeanette,

Geniet van alle indrukken en bovenal van jullie zoon.
    Goede vlucht!

Gr. Roswitha

• 28 Juli 2016 - 17:05

Fam. Mussche:

Harm en Jeanette,

Een goede reis toegewenst.
    En geniet van jullie zoon Rayhen!

Hartelijk groeten van Fam. Mussche

• 28 Juli 2016 - 19:39

Jan En Aartje:

Hallo Harm en Jeanette,

We willen jullie een hele goede reis toewensen.
    Een goede vlucht.
    En dat jullie vanaf DV maandag mogen genieten van jullie zoon Rayhen.
    We hopen jullie te volgen.

hartelijk groeten,
    Jan en Aartje van Putten

• 28 Juli 2016 - 22:05

Arian, Gerda De Weert En De Kids:

Lieve (oom) Harm & (tante) Jeanette,

Vanuit ons vakantie adres willen wij jullie een hele goede reis toewensen.
    Wij en je nichten en neefjes zijn heel benieuwd naar Rayhen. Dagelijks wordt hij aangehaald in hun spel. De jongens willen graag met hem spelen en de meiden verhaaltjes voorlezen :) en oppassen.......

Er zal veel door jullie heengaan, nu de reis morgen gaat beginnen..... Al zolang naar uitgekeken en nu jullie zoon ophalen in het verre China. We denken aan jullie en zullen voor jullie bidden of alles goed mag gaan jullie veilig met z'n drieën in Nederland aan mogen komen.

Lieve groeten,
    Arian, Gerda, Nathalie, Louisanne, Maryléne, Nicolàs en Florian

• 29 Juli 2016 - 16:55

Roelof En Lia:

Wat een spannende tijd!
    Heel veel succes en ga genieten van jullie mannetje.