nu in China - Reisverslag uit Nanjing, China van Fam. Talen - WaarBenJij.nu nu in China - Reisverslag uit Nanjing, China van Fam. Talen - WaarBenJij.nu

nu in China

Door: Harm en Jeanette

Blijf op de hoogte en volg Fam.

29 Juli 2016 | China, Nanjing

Goedemorgen,

Het is bij ons maandagmorgen 1 augustus 2016 11.30 uur en ong.37 graden Celsius !!!!! (gelukkig hebben we airco op de hotelkamer)
Zaterdagavond was het wat laat toen wij in het hotel in Nanjing in de provincie Jiangsu aankwamen, de reis heeft ons helaas 4 uur vertraging opgelopen.
Dit begon al op Schiphol daardoor misten we de binnenlandse vlucht vanuit Beiing en waren we genoodzaakt om een nieuwe vlucht te boeken.
Jullie begrijpen dat we toen geen moed meer hadden na ong. 24 uur reis en wachttijd.
Vandaar dat we nu even een berichtje doen over de voortgang van de procedure.

Zondag hadden we rustdag, daar waren we ook wel aan toe.

Het is nu dus maandag, we komen net bij de bank vandaan waar we onze euro's hebben ingewisseld in yuan's.
Dit geld hebben we vanmiddag nodig bij de overdracht van Rayhen.
De overdracht is om 16 uur (nederlandse tijd 10 uur)
We hebben nu even tijd om hotelkamer te versieren en om Rayhen z'n bed klaar te maken.
Vanmorgen was er een kamermeisje die van badhanddoeken een olifant en een hondje heeft gemaakt, heel leuk en aardig, als versiering om z'n bed.
We zitten in een zeer luxe hotel met alle voorzieningen aanwezig en een uitgebreid ontbijt 's morgens (een goed begin dus)

Jullie begrijpen dat nu de spanning bij ons stijgt, maar we zien er erg naar uit.

Het andere echtpaar (fam v Santen uit Oosterbierum) die met ons mee reisden hebben gisteren hun zoon Yulian van 3 jr in handen gekregen.

• 01 Augustus 2016 - 08:36

Nathalie, Louisanne En Marylene:

beste tante jeanette en ome harm,

wij zijn net zo zenuwachtig als u :).
    we hopen dat Rayhen jullie heel lief zal vinden.

veel kusjes uit het koude Bergambacht.

• 01 Augustus 2016 - 08:52

Ronald En Alinde:

Beste Harm en Jeanette,
    Wat een stress dat jullie een vlucht hebben gemist!
    maar vandaag eindelijk DE dag dat jullie Rayhen mogen ontmoeten en in jullie armen mogen sluiten!
    Een dag waar jullie al heel lang naar toe hebben geleefd..
    We wensen jullie een goede overdracht, en een hele mooie dag samen!
    en we zijn erg benieuwd naar de eerste foto's : )

groetjes van de familie Lier

• 01 Augustus 2016 - 08:59

Hilly Redder:

Goedemorgen Harm en Jeanette,

Echt spannend nu ! Hoop ook dat Rayhen zich snel bij jullie gaat thuis voelen en geniet van deze tijd in China. Probeer ook te genieten van deze tijd in het verre land.

Een hartelijke groet van Hilly.

• 01 Augustus 2016 - 10:04

Wobby:

Nederlandse tijd 10:00.....dat is nu dus...spannend!
    Moet geregeld aan jullie denken; ha, jullie zijn denk ik in vele gedachten aanwezig ! :-)
    Hoop dat alles goed verloopt vandaag het eerste contact met Rayhen...veel geluk!
    Groeten Wobby

• 01 Augustus 2016 - 11:48

Lia:

Wat een gedoe zeg! Gelukkig komt aller weer op zijn pootjes terecht.
    Wat spannend voor jullie allemaal.
    Geniet van jullie zoon en neem de tijd om aan elkaar te wennen.

Heel veel sterkte.
    Roelof en lia