Maandag 8 augustus oude tempel bezocht. - Reisverslag uit Peking, China van Fam. Talen - WaarBenJij.nu Maandag 8 augustus oude tempel bezocht. - Reisverslag uit Peking, China van Fam. Talen - WaarBenJij.nu

Maandag 8 augustus oude tempel bezocht.

Door: Harm en Jeanette

Blijf op de hoogte en volg Fam.

08 Augustus 2016 | China, Peking

Dag allemaal,

Vandaag even een kort verslagje van de belevenissen van vandaag.
Vanmorgen om 7 uur werden we wakker, na een paar droompjes van de afgelopen nacht(van Rayhen), hebben we gelukkig toch een goede nacht gehad.
We zijn ons gaan aankleden en zodoende zaten we al voor 8 uur aan ons ontbijt.
Een reisgenote heeft buikgriep dus doen we het vanmorgen relaxt, vanmiddag zijn we met de metro naar de Pearlmarket geweest waar je leuke souveniers kunt kopen en erg moet afdingen.
Wij hebben daar een tas gekocht voor wel is waar 140 juan omgerekend nog geen 20 euro terwijl ze begon met 360 juan dat is ong 50 euro.

Vervolgens zijn we naar een oude tempel geweest daar hebben een korte rondleiding gekregen door onze gids Chris.
Om de tempel was het erg warm en zonnig, ook de temperatuur was daar weer boven de 35 graden dus hebben we het daar wat rustig aan gedaan.
Om 18 uur waren we terug in ons hotel aansluitend zijn we in een restaurantje bij een plaatselijk chinees wezen eten, voor ong. 14 euro inclusief drankje, heel goed en netjes voor deze prijs.

Om 19 uur zijn we ieder weer naar onze hotelkamer gegaan.
Rayhen is na een bad beurt naar bed gegaan.
We zijn er vandaag achter gekomen dat Rayhen zingen erg leuk vind.
Bij het avondgebedje deed hij qua wijs goed mee en als laatste zegt hij het amen al na.

We zitten nu samen nog even aan de koffie, daarna douchen en dan gaan we ook naar bed daar zijn we wel aan toe na al de ongewoonte's

De hartelijke groeten van ons drieën.

• 08 Augustus 2016 - 17:20

CenA Te Nijkerk:

Hallo wereldreizigers. Wie verre reizen maakt, kan veel verhalen. Dat blijkt wel. In gedachten reizen we met jullie mee. Mooi dat jullie Rayhen bidden leren, jong geleerd, is oud gedaan.Hij gaat zijn ogen nog uitkijken in Staphorst, net zoals jullie nu in China. Groeten!

• 08 Augustus 2016 - 19:42

Ronald En Alindes:

Wat mooi om jullie verhalen mee te mogen lezen! Alsof we er zelf weer zijn...
    Wat grappig dat jullie in zo n weekje al zien wat Rayhen leuk vindt om te doen:) maar het zal ook best vermoeiend zijn de hoge temperatuur en alle nieuwe indrukken.
    Fijn dat jullie mannetje het zo goed doet! Geniet nog van deze laatste week in China.
    Groetjes van de familie lier