Thuis in Staphorst - Reisverslag uit Staphorst, Nederland van Fam. Talen - WaarBenJij.nu Thuis in Staphorst - Reisverslag uit Staphorst, Nederland van Fam. Talen - WaarBenJij.nu

Thuis in Staphorst

Door: Harm,Jeanette en Rayhen

Blijf op de hoogte en volg Fam.

14 Augustus 2016 | Nederland, Staphorst

Rayhen was zo moe dat hij op de roltrap van Schiphol al in de buggy lag te slapen.
De hele terug weg heeft Rayhen heerlijk geslapen in mijn armen vanaf Zwolle ben ik hem langzaam gaan wakker maken, want hij moet tenslotte wel weten in welk huis en bedje hij vanaf nu mag gaan slapen.
In de Plevier aangekomen zagen we de leuke versieringen al aan het huis erg leuk...ook de buren stonden ons al op te wachten.

En dan nu maar naar binnen en het hele huis aan Rayhen laten zien. Dit alles was voor hem wel even erg moeilijk hij was even niet meer te troosten.
We hadden het zelf ook even heel erg moeilijk op dat moment.
Maar na deze hevige drift bui pakte Rayhen zelf weer onze hand en hebben we het rondje in huis nog een keer gemaakt.
In de slaapkamer zijn we geëindigd en hebben we hem op bed gelegd.
Ook wij zijn hem gevolgd.

Zondag morgen half 6 we waren alle 3 klaar wakker (jetlag)en dat op zondag. Om 7 uur zaten we weliswaar al aan het ontbijt.
En na het ontbijt is hij het huis zelf gaan verkennen.
Alle knopjes in huis zijn inmiddels uitgeprobeerd.
Hij heeft veel ondernomen maar ook heel lief gespeeld.
Zondagavond 21 uur, heel de familie Talen was in diepe rust..
Na een lange nacht hopen we nu het klokje weer op te pakken.

• 15 Augustus 2016 - 23:06

CenA Te Nijkerk:

Wat prachtig dat we alles zo goed hebben kunnen volgen. Net of we er zelf ook een beetje bij waren. En nu maar heel rustig aan doen. Alles moet wennen en klikken. Niet te veel visite gelijk. Niet gelijk klederdracht aan. Dat komt allemaal nog wel. Heel veel geluk en zegen. Jullie hebben een zoontje van de Heere gekregen. Die ver af was, is nu nabij gekomen. Zie Hand 2:39.

• 16 Augustus 2016 - 11:57

Jan En Saskia:

Mooi en boeiend om al jullie belevenissen mee te maken/lezen op deze manier. Rayhen wordt zo voor ons al iets bekender ;-) We hebben vele vragen zoals hoe het voor hem is om alleen op zijn kamertje te slapen (of misschien slaapt hij nog wel bij jullie) Wat zal het wennen voor zo'n ventje zijn, gelukkig dat hij jullie nu kent en vertrouwt. Ook wij wensen jullie God's rijke zegen toe in het wennen en gaan houden van elkaar.

• 16 Augustus 2016 - 18:37

Klaas En Geesje Veijer:

Wat mooi om zo jullie reis mee te maken/lezen. Maar nu zijn jullie alweer thuis. Hopelijk mag t voor Rayhen ook spoedig z'n "thuis"zijn. Gods zegen toegewenst voor de toekomst.
    Hartelijke groeten van Klaas en Geesje