Woensdag 3 augustus Oude Nanjing bezocht. - Reisverslag uit Nanjing, China van Fam. Talen - WaarBenJij.nu Woensdag 3 augustus Oude Nanjing bezocht. - Reisverslag uit Nanjing, China van Fam. Talen - WaarBenJij.nu

Woensdag 3 augustus Oude Nanjing bezocht.

Door: Harm,Jeanette en Rayhen

Blijf op de hoogte en volg Fam.

03 Augustus 2016 | China, Nanjing

We zijn van morgens met de metro naar het oude Nanjing geweest, de toeristische oude stad langs de rivier, we hebben daar o.a.een oude tempel bezocht.
Die morgen was Rayhen erg aanhankelijk, later op de toilet kwamen we er achter dat hij diarree had. Eten drinken deed hij gelukkig wel de hele dag door. De eerste dag kreeg hij een flesje sap van ons deze gaat ook elk uitstapje weer bijgevuld mee in zijn jip toilettas samen met de tandenborstel, kam, vliegtuigje en z'n fotoalbumpje wat we hem toegestuurd hadden voor de voorbereiding op zijn groter reis naar Nederland.

In dat oude centrum hebben we na afloop wat geluncht bij KFC, ook Rayhen smikkelde lekker van zijn patatjes en wel met roomijs i.p.v mayonaise.
Na de lunch zijn we terug naar het hotel gegaan, zodat Rayhen een uurtje kan slapen, dat doet hij s 'middags nog.
Ik(J) ga dan ook wel eens naast hem liggen omdat ik de nachten slecht slaap.
Rayhen is daar de oorzaak niet van maar de vrij harde bedden.

's Avonds spreken we rond 18 uur altijd af met onze nederlandse en chinese gids om gezamenlijk te eten in een lokaal restaurant.
Natuurlijk staat rijst daar bovenaan het menu met vaak een paar vlees en groente gerechten Echt heerlijke gerechten, deze heb ik in Nederland bij de chinees nog niet op.
Om 19-19.30 uur zijn we dan weer terug en gaat Rayhen in bad en naar bed.
En omdat we allemaal op één kamer liggen werken we dan vaak ons blog en app verkeer bij, een stil klusje.